رویدادها آرشیو خبر ها
نیکو عشق اش را به یووه نشان داد

نیکو عشق اش را به یووه نشان داد

یک عصر فوق العاده در کنار یک گل باور نکردنی و پیروزی بخشی که می تواند جو موجود را به سوی برگشت یووه به روزهای خوش اماده سازد. این سومین پیروزی یووه و نخستین گل نیکولو جوانی بود که رویا هایش را با یووه شروع کرد و حالا به تداوم این رویا و در ادامه یافتن جایگاهی ثابت در یووه می اندیشد.

 

بازی برابر لچه برای نیکولو فاجولی همانند جرقه ای است که می تواند در آینده او نقش مهمی ایفا کند. ژانویه نزدیک است شاید یووه به فکر فروش قرضی او باشد تا راه برای تجربه اندوزی او نیز هموارتر شود اما او خواسته ای جز ماندن و رشد کردن کنار بانوی پیر ندارد. با این حال می داند راه آسانی را انتخاب نکرده و باید تلاش در کنار کیفیت و سطح تکنیکی خود را بالا برده و در بازی خوانی با هم تیمی هایش به مراتب بهتر و آماده تر شود.

 

الساندرو، برادر نیکولو در گفت و گویی در خصوص بازی شب گذشته برادرش حاضر شد.

 

من و خانواده ام در حال تماشای بازی بودیم و لحظه ای که گل زد همگی از جای خود بلند شدیم، این دقیقه برای ما پایانی نداشت و شادی ما دیوانه وار ادامه داشت، احساس ما مانند آنچه که نیکو گفت وصف ناپذیر است اولین گل در سری آ همراه با پیراهن تیم رویایی اش در کنار سه امتیاز پیروزی بخش. این یک معجزه فوق العاده زیباست.

 

وی در ادامه تاکید داشت که:

 

با وجود دوران سخت و روزهای دشواری که یووه سپری می کند، این تیم خانه اوست و خواهد بود، هدف برادرم تنها ماندن و درخشیدن در کنار یوونتوس است. از همان ابتدا یک هوادار بزرگ برای یوونتوس بوده و حالا با پوشیدن این پیراهن به رویاهایش رسیده، او رویایی با هدف دارد و این هدف دیوانه کننده او را در ادامه مسیر همراهی میکند و به او کمک می کند تا همچنان پیشرفت کند. برادرم با این گل عشق اش را به یووه و پیراهن این تیم نشان داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: